راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال
نوشته شده توسط : emami

۱/ دوشاخه یخچال به برق متصل نمی باشد. ممکن است احمقانه به نظر رسد، اما بسیاری از افراد بلافاصله نتیجه گیری می کنند که یخچال شان ایراد دارد، حتی قبل از اینکه چک کنند که آیا برق در دستگاه جریان دارد یا خیر.

 

۲/ ترموستات دستگاه قطع شده است. دوباره این مورد هم به نظر مسخره می رسد، اما به ما اعتماد کنید. ترموستات یخچال خود را پیدا کنید و چک کنید که روی دمای مناسب تنظیم شده باشد. ترموستات یخچال های ساید بای ساید معمولا در پشت دستگاه قرار دارد، در حالیکه برای یخچال های دیگر معمولا در زیر دستگاه می باشد.

۳/ درب یخچال به درستی بسته نیست. درب های یخچال و فریزر و لاستیک دور درب آنها را چک کنید. آیا لامپ درون یخچال هنگام بستن درب آن خاموش و روشن می شود؟ اگر نه، احتمالا درب دستگاه به درستی کار نمی کند.

 

درز گیر یخچال، نوار پلاستیکی و انعطاف پذیر دور تا دور لبه های درب ها برای محکم بسته شدن در ها طراحی شده اند، که می تواند گرما و رطوبت هوا را به درون یخچال بکشد. اگر این نوار پلاستیکی پاره شده است، شما باید آن را تعویض کنید و ببینید یخچال تان خنک تر می ماند یا خیر.

 

۴/ هوای سرد نمی تواند جریان داشته باشد. اگر جعبه های غذا دریچه ها را مسدود کنند، این امر می تواند مانع جریان هوای سرد در یخچال شما شود. یخچال خود را مرتب کنید یا برخی از مواد غذایی ای که مانع جریان هوا می شود و در نتیجه خنک نشدن یخچال می شود را از یخچال خارج کنید.

منبع: https://tamire-lavazem-khanehgi.blogspot.com/2020/11/blog-post_8.html





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: